tomorgon is fotodag+hittamobildag :)

imorgon ska jag fota lite, med systemen denna gång :)
har fått lov av pappa att få använda hans när jag vill,
så det lär jag ju göra nu ;)
ska även titta runt lite på mobil till min födelsedag, eftersom
att min förra dream-mobil kostade för mycket,
har någon något tips på en bra mobil som kostar max 2000 kr ? (:

ska även kolla runt med pappa om det här med att tjäna
pengar på bloggen , ska bli lite kul att höra hans åsikt om
det ^^ ;)



ska sova nu hade jag tänkt,
men GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG TILL VECKANS BLOGG!

take a care

kram lovisa.♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: har lagt till dig nu :) säg till när du gjort desamma



/Shoppaholly

2010-07-13 @ 11:47:02
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Safira sheikh

Svar; Vad kul:D Är det fint väder där du bor?:P

2010-07-13 @ 14:09:23
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera sötnosar :):

your name darling ;):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0