nu har solen gått ner, :o

nu har solen nästan gått ner, och man kan
se den härliga rosaoranga färgen över
molnen. :) ahh , jag njuter så mycket av
fina färger, det är typ mitt liv ! :D hih, nu
ska jag och mamma snart börja kolla på
en film iallafall, Stolthet och fördom heter
den iaf, får se om den är bra, jag är inte
så inne på draman, men denna kanske är
bra, vem vet ? :) den börjar iaf klockan
21.00 på 3:an, så jag lär komma tillbaka
till datan vid tjugo över, vare sig den är
bra eller dålig, 3:an och deras reklamer ;)
hade tänkt att bli en av de 10 mest aktiva
bloggarna nu, så man får lite läsare :)
så därför bloggar jag hela tiden, if u
wonder ;)

--> RÖSTA PÅ MIG TILL VECKANS BLOGG HÄR <--

KRAM LOVISA:*

Kommentarer
Postat av: nicole

sv : haha ja jag tänkte väl där :P



tyck gärna till om dagens diss och var med i tävlingar på min blogg

/Shoppaholly

2010-07-11 @ 22:20:46
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Flisans FOTOBLOGG

sv: Tyvärr var det fel men fortsättsätt gissa :)

2010-07-11 @ 23:30:50
URL: http://fotobyflisan.blogg.se/

Kommentera sötnosar :):

your name darling ;):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0