huvudvärksväder :o

ibland är det inte bra med för varmt väder,
för då kan det sluta som det blev nu: åska
och blixtrar ! :( värsta huvudvärksvädret
om ni frågar mig. jaja, nu ska jag iallafall
stänga av datorn (så att den inte går sönder
i en blixt), sätta mig i uterummet, och fort-
sätta att läsa på boken Liv & Lovisa, grymt
bra alltså ! :D men lägger ut någon bild först
tror jag, fårse vad det blir :)

KRAM LOVISA:*




två bilder från flygplansfönstret påväg till kreta (:

utsikten från kusinernas lägenhetsytterdörr (:

en av de mindre poolarna (:


Kommentarer
Postat av: l o v e h v e r n e r s s o n ~

hej, nu är dom till veckans blogg uttagna,

kolla in om du är med !

/ ha det bra ikväll :}

2010-07-11 @ 19:40:23
URL: http://lovehvernersson.blogg.se/

Kommentera sötnosar :):

your name darling ;):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0