nya kläder :)

grå o blå munkjacka, killmodell - Stadium 149:-
rosa kofttröja - H&M 149:-


ni ska alltså inte fokusera er på mina fula posér eller bildkvalitén , men ville bara visa att jag faktiskt köpt nya kläder :)
jag var nämligen på stan igår med mamma , skulle köpa lite juklappar o company ;)
det blev dock bara en julklapp som jag köpte , en tekopp till min käre broder jesper.
sen köpte jag o mamma två tröjor till mig med , o sen köpte vi en julklapp till mig ,
en bok (Elsas värld tror jag den heter , iallafall uppföljaren till elsas mode , skriven av
sofi fahrman) är dock lite småtjurig att jag måste vänta ända tills julafton innan jag kan
lägga beslag på den , men nu ligger den inslagen i åhlens paketpapper , så det går ju
inte att läsa den utan att mamma märker något ;) jag skriver lite mer senare , överlev
tills dess ;)
hejsålänge !
/ lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback