jag är trött o har ont i huvudet, ändå går jag till skolan. :oo

håller fullt med hanna om att november suger !
det ända "roliga" är att gå o köpa julklappar , men inte ens det är roligt när man inte har några pengar ! :(
jaja, jag får ta tag i min ekonomi , blir nog mitt nyårslöfte tills nästa år tror jag . tog lite kort igår med systemen,
dock bara på mig (a) kan lägga ut någon nu , så kan jag kanske fota senare o lägga ut något annat med. ;)
osså har vi att skriva en science fiction berättelse tills imon , och jag har inte ens börjat ! Jag har inte kommit på
något bra att skriva om, och science fiction är verkligen inte mitt starka ämne ... ):
jaja , för att göra inlägget lite gladare kommer en glad bild på mig ! :DD
vi hörs !
/ Lovisa .

Kommentarer
Postat av: simone

söt du är :d

2010-11-16 @ 14:03:04
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback