Harry Potter och den skrikande Lovisa ;)

bara så att alla vet , jag o frida har B-Ä-S-T fredagshumor !
vi gick på harrypotter innan med lisa , den var fett bra !
hahah , innan filmen var jag jääääättesugen på pommes , så jag sa hela tiden
pommes när jag menade popcorn .
så när jag skulle beställa biosnacks blev det såhär:

hon bakom disken : vad får det lov att vara ?
jag : en mellancola o en mellanpommes tack .
hon : pommes ?
jag : OJJ *hysteriskt fnitter* popcorn menar jag !
två sekunder senare har jag o frida börjat asgarva , trötta , ohnej .

sen under filmen så ringlar nagini (voldermorth's orm) över ett bord fram till kameran , o
vi satt på 3dje raden i stora salongen , så det kändes verkligen som 3D typ , så ryckte jag till jättekraftigt.
sedan en stund senare kämpar harry o hermanie mot nagini , o dom har kastat ner honom i ett trasigt golv.
o jag sitter där o tänker "snart kommer ormen , snart kommer ormen" så kommer ormen o jag bara skriker rakt ut,
o alla andra i salongen börjar skratta åt mig ... :(

sen när jag o frida åkte hem (lisa bor i stan , så hon gick hem) så gäspa frida så att hennes näsa blev utsträckt,
jag baa : VOLDERMORT ! :DD hihihii , så skratta vi åt massa dåliga skämt hela vägen hem (y) 

fett skön kväll alltså , tack frida o lisa för kvällen , you two made my day !

Kommentarer
Postat av: R E B E C C A

Var med i min tävling!!



Kram

2010-11-28 @ 12:38:55
URL: http://beccabloss.blogg.se/
Postat av: lisa : d

detta måste göras om , tagga piranha nudå ! ;)

2010-11-28 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback