Vem bloggar ,, om inte JAG ! :D

Hejjsan hoppsan :*

idag har jag varit och ätit med familjen och farmor. :)
först åt vi på SOYA som ligger mitt i stan, jag åt mongolisk buffé,
riktigt gott ! :D För er som inte vet vad det är , så är det grönsaker, nudlar,
bambuskott, kött, såser m.m. som är "fryst" och ligger i "buffélådor". Där
plockar man upp det man vill ha på sin tallrik, och ger den sedan till
en i matpersonalen. Då får man stå och se på när han steker den i ca 2 minuter,
sedan får man maten , och går och sätter sig,, Den är sååå god ! :O :D <333
Här fick man även förätt och efterätt;
- Förätten bestod av en kycklingsoppa
med kyckling (sådan gul kyckling som man brukar få i fyra små rätter), lite annat
tjoffs, och massor av kryddor. Starkt, men väldigt gott faktiskt ! (Y)

-Efterätten bestod av vanlig vaniljglass, med friterad banan eller äpple. Jag tog
banan, eftersom jag tycker det är godast ;) Det var även lite varm sirap som gjorde
kontrasten imellan den iskalla glassen. riktigt gott ! (Y)

men ska plugga nu , sea :*



KRAM LOVISA:*

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja det gjorde rätt ont men jag är väldigt nöjd :D



Klart vi kan följa varandra. säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! kramar

2010-05-16 @ 21:27:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: alex

fin bild ! =)

2010-05-16 @ 21:43:44
URL: http://stockholmshetaste.se
Postat av: paulina♥

sv: visst jag lägger till dig nu då :)



hehe jag har gått runt lite på stan idag :) sj då?

2010-05-16 @ 21:57:34
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback