Lovisa goes sova ;dd <3

Hejjhejj :D

imorgon ska jag först va med lina, sedan blir det ju scouter,
så får se om jag hinner bli klar med videoinlägget imon :o <3

nu ska jag iallafall sova,, men vi hinner med en Dagens fråga först ;D



Vad ska ni göra i sommar?
- Själv ska jag först på scoutläger i 6 dagar och 5 nätter. Sedan blir det Midsommar med kusinerna. Efter det blir det Kreta med mamma, pappa, jesper, mormor, morfar, mina kusiner simon och hanna, och deras mamma och pappa christina och magnus i en vecka. Sedan blir det chill vid poolen min i några veckor, tills den första veckan i Augusti då jag ska iväg på All Star Week : D det är ett innebandyläger som jag ska åka på med Lisa Bybro ((: vi kommer ha toppen kul i en week ; )


KRAM LOVISA:*

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack :)

jadå.. okej, låter bra :D

händer idag?

2010-05-17 @ 07:12:23
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja precis, där var vi :) Så mysigt! Haft en bra måndag?

2010-05-17 @ 19:01:52
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback