En header sökes fortfarande ;)

hejhej :)

ja, som sagt, jag och hanna behöver hjälp till en ny header,
eftersom varken hon eller jag har PhotoShop, och tycker att
det är lite onödigt att göra EN header när det är så dyrt o:
så vi undrar om någon skulle kunna ta våra små önskemål och
bilder, och mixa ihop det till en underbar vår/sommarheader ?((:

nu ska jag lägga upp lite bilder från igårkväll och från idag, precis
som jag lovade... jag börjar bli både bra på löften och blogga *STOLT*
men läxorna går la sådär,, vi har att vi ska skriva en deckarberättelse
på svenskan, jag älskar att skriva berättelser i vanliga fall, men den
här ska man göra exakt som de har skrivit där på pappret hur varje
kapitel ska vara! O:

kan lägga upp kapitel 1 sen om ni vill, den är jätteseg, men jaja. (;





KRAM LOVISA :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback