VARNING för oseriöst ;D <3

nemen hejj ;D <3
Cha Cha Bloggen <33
Olala snyggingar ;D
Hejjsan :)

HAHHA, jjag har lite problem hur jag ska börja skriva som ni ser här över...

Men iaf har jag precis klivit ur duschen så nu är man blöt ^^
men innan dess har jag vatt på dans :D Och jag kan stolt meddela att jag var mke bättre på att dansa idag :)
de kräver en applåd? *väntar på applåder*
"nehe, de kom visst inga :( "

HAHHA, nu ska jjjag kanske blir lite seriösare ? ;jj

_____________________________________________________________________________________________

Lovisan håller på att fixa å trixa lite med bloggen som ni ser i blogginlägget under.
Jag kan tyyp INGENTING om sånt så om jag skulle fixa nått skulle de kanske se ut tyyp så här:


&& Lovisa skulle nog se ut så här:




HAHHAHA... Ni får ursäkta mejj !! jag är på "lite" flumm just nu xdd <3


men ska skärpa mejj tills nästa inlägg :P
____________________________________________________________________________________________





i knöw you love me (A) :) <3


Kommentarer
Postat av: Hanvisamarp - Lovisa och Hannas blogg ! <3

HAHAAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH , omg klockrent! xdd (L)

AHAHAHAHA , du ska nog inte fixxa bloggen.... ;N

CAUSE' IM JAMES BOND! xdd <3

2010-03-03 @ 21:06:39
URL: http://hanvisamarp.blogg.se/
Postat av: v

svar

ah visst:D

säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig:)

2010-03-03 @ 21:27:45
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback