LOVISA IS BEGING OF AOLOGIZE! <33

Hejjsan :) :love:

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT att jag inte har bloggat på jättelänge ! ;oo
jag har inte tänkt på bloggen (fatta, jag måste ha en skruv lös asså :O) sen i... lördags tror jag ! :OO
iallafall , så mår jag inte så bra nu, febervarning I think :o :(
MEN JAG HOPPAS ATT DET SKA BÖRJA TÖA PÅ RIKTIGT SNART! :D:D:D:D :love::love::love::love::love::love::love:

ska nog sova nu, men måste först fixxa majj :o
pusshajj :*

//LovisN

vill du skriva en rad till oss, eller kanske ge oss tips eller idéer, men lite mer privat/personligt?
skicka då ett mail till [email protected] , kollas varje vecka :D


vi vill ha tö, tö, tö.
INGEN SNÖ!
se upp, nu attackerar vi !-med hårtorkar och sommarminnen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback