LOViiSA iiS BLOGGiiNG ;)

Hejjsan hoppsan ;)

nu har jag varit sjuk hela dan, det jag gjort är följande:
*Sovit
*Ätit frukost och lunch
*Fikat
*Löst korsord
*Läst

HAAHAH , jag läser alltid mycket när jag är hemma och sjuk, och nu idag så läste jag 183 sidor (läste ut två böcker) på ttyp 1½ timme :O
Haha, jag är bokmal 8) HEHEEHEHEHHEHE
: ) : ) : ) : ) : ): ) : ) : I : I :I : I : I : I : I : ( : ( : ( : ( : ( : ( : ( <--- KOLLA VILKET FINT MÖNSTER ! :D
hahaha , jag har konstig humor just nu ^^ :thumbup:

men det kommer en låt strax, pusshajj sålänge :*

// LovisaN :*

Har du frågor, tips, vill bli reklamerad/reklamera oss eller helt enkelt bara skriva en rad till oss, har vi faktiskt en MAIL! :D Den heter [email protected] och kollas varje vecka ;)



Kommentarer
Postat av: hannah

vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg och få lite mer besökare? :) gå då in på min blogg och anmäl dig, kram <3

2010-03-20 @ 16:41:30
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback