H&M shoppat (Y)

Hejjsan, har kollat igenom H&M katalogen nu, ÄLSKAR ALLA KLÄDER :love: har tagit kort på de som jag har beställt :)




bild 1. det ROSA linnet :love:
bild 2. det vita eller gröna :)
bild 3. lite större bild på linnet före ;D
bild 4. Tröja :)
bild 5. Samma sorts tröjor som på förra bilden, ska ha VIT :)
bild 6. Shorts , ska ha SVARTA som ni ser på nästa bild :)
bild 7. som sagt, här ser ni att det är SVARTA jag ska ha ;)
bild 8. Den SVARTA munkjackan :thumbup: har letat efter en sån läängge ;o
bild 9. Den gråa ska jag ha ^^, ruulig :)
bild 10. Den vita väskan hade jag tänkt att ha som både skolväska och shoppingväska till våren , tycks ? :D
bild 11. De bruna delarna ska jag ha då ;)
bild 12. PYAMAS! (L)
bild 13. Större bild på den gråa som finns med på bild 9 :love:

Så, bloggar lite till sedan, ska bara locka/platta håret först, vi får se hur det blir, tihi :3


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

tack så jätte mkt! :)

fast många säger att jag liknar kissie .(!

2010-03-05 @ 23:26:43
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback