HEMMA :)


Hejjsan hoppsan :D
 Nu har jag till slut kommit hem ;) På morgonen då vara jag med Lina och Micki, vi åt frukost,(bagett && kladdkaka!!:love: ) kollade på sällskapsresan och spelade BUZZ ! :love::D HAHA, jag sminkade majj samtidigt som vi spelade BUZZ, very funny ! ^^,
Sedan vid två tiden kom mamma & pappa och hämtade majj. Då åkte vi till mina kusiner, som bor i stan, och firade HANNA 6 ÅR! :love: Hon fick kläder och en massa pysselsaker , hihi, såå söta kläder ;)
Nu ska jag iallafall packa upp väskan och göra lite av nästa veckas läxor, så man kan ha lite chill på vardagarna ;) Sen MÅSTE jag lägga mejj tidigt idag, är jättetrött! :O

 Uppdaterar mer sen, sköt om er :*

Kommentarer
Postat av: Matilda, :D

okej, bra! :D

2010-03-07 @ 19:20:46
URL: http://fotom.blogg.se/
Postat av: BEM

diggar din kamera;)<3

2010-03-08 @ 17:17:01
URL: http://misslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback