Hejjsan svejjsan :*

HAHAHH , Lovisa har oxå varit på semester ... (AAAAAA'
men precis som Hanna kommer jag att blogga så mycket som möjligt imorgon ! :D
STUDIEDAG som sagt imorgon, ska även vara med en kompis , så kommer inte kunna
lägga ner hela dan till att blogga ;)
  Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa "Innan jag dör" av Jenny Downham.
Kan skriva av baksidan:

*Jag sätter mig upp och tändersänglampan. Jag har en penna, men inte papper, så på
väggen bakom mig skriver jag "Jag vill känna en killes tyngd på ovanpå min kropp." Sedan
lägger jag mig ner igen och ser ut på himlen. Den har fått en konstig färg- röd och gråsvart
på samma gång, som om dagen håller på att förblöda.*
Alla måste vi dö. Det vet vi. Men sextonåriga Tessa vet det bättre än någon annan. Hon har
 leukemi och har bara några månader kvar att leva. Så hon gör en lista över saker hon vill
uppleva innan hon dör. Högst upp på listan står att bli av med oskulden.

HAHAH , nu tror alla att Lovisa läser en snusk bok om en massa oskuld hit och oskuld dit,
men det är typ bara de två första kapitlerna som det handlar om sådant.
Den är mycket rörande och väldigt rekomenderande. Har kommit lite mer än halva boken,
men den är fruktansvärt bra! (Y)

Nu är det lässtund, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback