Hejj, Lovisa har hunnit med mycket hitills idag :)


Hejjsan hoppsan bloggen ! :)
Idag vaknade jag klockan kvart i nio, packade väskan, fixade mig och åt sedan frukost.
Gick sedan iväg för att träffa Micki, sedan tog vi sällskap upp till Flahult. Bytte om och hade
sedan fotbollsträning från klockan tio och elva. :D Efter träningen fick jag skjuss av mamma
som kom upp dit, också åkte vi iväg till staan. :) SHOPPADE inte så mycket, eller snarare jag
BETALADE inte så mycket (A):thumbup: Mamma betalade idag, var rättså skönt med tanke på
att jag har pengakris just nu, men jag har faktiskt sökt jobb på SDR - Svensk Direkt Reklam. :)
I och för sig är det 13 årsgräns, men vi får hoppas på det bästa. :) Kom sedan hem och åt
GULASCHSOPPA i Uterummet, det var faktiskt jätteVARMT där :O Sedan kom jag på JAG HAR INTE
BLOGGAT IDAG! :O:O Så jag satte igång datorn och bloggade lite :) Men nu ska jag städa klart i rummet,
hann inte hela rummet igår :D
pussoheyy :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback