Skolavslutning imon , PIRR :O:D<3

Hejjhopp :D

nu sitter jag här , och är invalid (Y)
HEHEHE , förlåt , men jag är typ det faktiskt ! :OOO AHAHHA , nejjmen typ ;)
mamma satte nämligen dit mina lösnaglar nyss (det är ju skolavslutning imon) så jag kan inte göra ett piss eftersom "vitan" är två cm långa ! ;OOO <3
hehehe, okej , jag kanske överdrev LITE , men man kan faktiskt inte göra ett piss , inte ens skriva på tangentbordet ! :O
asglad över att juicen redan var ute ur kylskåpet innan , annars vet man ju aldrig vad som skulle hänt ! xdd <3
skolavlsutning imon , som ni säkert läste där ovan ;SS *PIRR*
jag ska läsa upp ett egetskrivet tal för hela skolan ! ;OO
sen ska vi splittra klasserna med ;(( <3 fy vad jag kommer lipa o:

HEHE , nu kommer DAGENS FRÅGA ! :D



Hur många lösnaglar tror ni är kvar när jag vaknar imorgon ? :D

-själv tror jag max fyra , jag rör mig nämligen så himla mycket när jag sover xdd


KRAM LOVISA:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback