nu har lovisa lekt vid datorn :D

hejjhejj :D

nu är jag klar med packningen till 99% , bara lite kvar nu alltså ;)
sedan nu ikväll har jag faktiskt lekt lite vid datorn, så när jag kommer
hem från kreta nästa vecka kommer det startas en ny systerblogg till
denna , Lovisasextrablogg heter den :D
här får ni ett smakprov på hur den kommer se ut :D



hihi , urlkoden bortsuddad , så att ingen tjuvkollar innan :3
sedan drar ju jag och hela tjocka  släkten till kreta imon, första gången jag
flyger, är jättenervös ! :S:D

Imorgons dagens (hehe, det lät kul) blir iaf det här:


randig t-shirt , H&M
skärp , H&M
shorts , BiKBoK
:thumbup:

men nu ska jag få lite skönhetssömn i mig , för imon blirdet till att gå upp
hyffsat tidigt, runt 10, kanske 11:O jag kanske hinner med ett inlägg innan
jag drar, annars får det bli ett mobilinlägg innan jag lämnar sverige , och
flyger mot ännnu varmare länder ! :D

så nu kommer det vara ett blogguppehåll , när både jag och Hanna är iväg,
men hoppas ni inte kommer sakna oss för mycket ;)

KRAM LOVISA:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback