nemen TJENA ! :D

hejjsan hoppsan :D

Lovisa här , för er som inte fattade det ;)
hehe , erkänn att filmen på hanna som jag la ut igår är nnajs !? ;;DD

just nu sitter jag i jespers rum med jesper , och tittar
på första säsongen av Lost , vi hade tänkt att kolla igenom hela lost
serien, nu när hela är slut.
Så nu tittar vi på avsnitt 10 i säsong 1 :D

lägger ut någon liten bild från i fredags då jag och Lina praoade på pappas jobb ,
innan jag fokuserar hundra på Lost ;)<3

KRAM LOVISA:*




Eftersom pappas jobb ligger precis brevid A6 , åt vi kinamatsbuffé på SOYA :D
Efter att vi ätit sa pappa att vi kunde gå en sväng på A6 , medan pappa
gick tillbaka till jobbet. Så vi gick runt lite , och jag köpte en mjukglass
med chokladdopp , jättegott ! :D (Y) <3 



Fredagens outfit :D



Nytvättade converse , i bra tid inför skolavslutningen , då jag ska ha de ,
ett par leggins med jeansmönster och min Vita skolavslutningsklänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback