Hannas blogginlägg där nere är inte sant ! :OO

Hejjsan hoppsan ! :D

HANNA LJUGER ! :OOOOOO
fult att ljuga alltså ;ooo
det var HON som sa : Lovisa , du tar maten så äter jag gooood kräm ;DDD
så jag bara LYDDE ! :O:D Hanna is a lier :D:O hehe , men blli inte rädda nu
gott folk , och sluta inte läsa bloggen , ni har ju den *HOOOST* sannigaste Lovisa här :D
aj am gånna sajv yå :D
visst är jag duktig på svengelska btw ? ;) råkar vara bäst i klassen på det :K
HEHEHEEH , nu var jag rolig ... okkejj , förlåt , det blev lite för mycket skum
Lovisa och Hanna humor i det här inlägget , men jaja , ni förstår "budskapet" i det:

HANNA LJÖG

INNAN ! ;DD


så , nu har jag sagt mitt , och ska fortsätta städa mitt lovely rooom ! :D
vet ni vad som händer om man lägger på ett PA på rum på engelska ? ;D

ROOOOOOMPA ! ;DDDDDD
HAHHAH , assa förlåt som sagt fför min humor , flabbar här själv medan jag skriver lixx :''D

jaja , nu ska jag sluta tråka ut er , ha en fortsatt trevlig tisdagskväll ,

KRAM LOVISA:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback