boknördning, here we come :D

hejjj sötnosar C:

igår va jag, mamma och pappa på a6 för att köpa det sista som är kvar inför Kreta på torsdag :)
det jag köpte var:



Elsas mode, av: Sofi Fahrman    GRYYYMT BRA ! (Y)
gladiatorsandaler, från ica maxi  FETT SNYGGA ! (L)
turkost/mintgrönt nagellack       ASUUUMEEE ! 8DD

hihihi, tycks om mina inköp ? :D
alltså , bara för att gladiatorsandalerna kommer från ica maxi så måste dom inte vara jättedåliga
för det, bara så att ni vet. ;) De är jättebra och fina, och kostade inte 500-600 kronor , utan 299 :D:thumbup:
sen är nagellacket JÄTTEFINT ! :;DD jag brukar vara skeptiskt inför Viva la Diva's nagellack, men det här
täckte direkt ! :O:D högsta betyg typ ;) sen boken. den är asabra, verkligen ! :D
jag brukar inte läsa så mycket i den stilen , men jag tänkte , när jag skulle köpa den , att jag nog skulle få
några tips och knep till bloggen , inte på allt sex & hejj :O;)
och jag har faktiskt fått lite insparation :D så när hhanna kommer hem så blirdet rajjtantajjtan , ska ni se :D
höhöhö , nu blev ni allt nyfikna va !? :D

men nu ska jag börja packa lite inför Kreta , och städa Smulans bur,, ;)

KRAM LOVISA:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback