Bilder från lägret, :)

Hejjsan hoppsan ! :D

nu är jag helt slut , efter en helt underbar dag ! (:
idag så va jag med lina då, och hade grymt  kul :D
vi spelade kort i mängder , och badade i poolen, som
blev ända upp till 26 GRADER! :D:O:love:
hihih , men nu innan jag går och lägger mig så ska jag
ladda upp några bilder från lägret :D


hihi, hanna snygging (A)<3

vårt tält (Y)

snygga jag ,, heheh :D


Hannas intressanta bilder på tjejernas toaletter på lägret ^^,

vi bygger matbord (:

SUMMER 2010!

fortsättning på matbordsbyggning & inne in the tält (:

vårt grymt najjsiga byrop ;D
lägret hette ju TellUs , så alla byarna var världsdelar, vi var från N-O-R-D, AAAAAMERIKA ! :D


greta, hanna & USA:s flagga ;)

eken vid vårt matbord , vi byggde en stege , och klättrade upp 8D ekar är så fina :D


grymt fina rhododendonbuskar fanns det i skuggan, medan vi väntade på att bli ivägsläpta på spårning, visst är vi snygga i det !?:D


ihihihi , busiga anne :D:love:
nejj, nu blev det nog lite mycket bilder i ett och samma inlägg ^^,
får lägga in mer imon tror jag, men ska va med Natalie imon, så får se ;):love:
men ska som sagt sova nu, sleep well 

KRAM LOVISA:*

Kommentarer
Postat av: l o v e h v e r n e r s s o n ~

svar;tack :)

2010-06-23 @ 16:42:19
URL: http://lovehvernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback