hannas HISS or DISS :D

Hej Hej , förlåt för jättedålig uppdatering!
Hm, undra vilken ursäkt jag ska dra idag ? Haha , nej det blir ingen dålig ursäkt nu för jag kommer inte på ngn ;)
Men för att gottgöra er slänger jag in en HISS / DISS ! :D



* Sing Star - Svensk Schlager ! Haha , det är ju hur kul som helst , plus att man kan ju verkligen inte vara seriös ;)


Har det inte själv , men en kompis har !

* Nyheter! - Snart kommer bloggen inte se lika dan ut längre , nya roliga grejer tillkommer och mycket mer!
Kommer om kanske en vecka eller ngt :)



* Först har jag tänkt dissa att skriva isär bokstäver i ord typ såhär : H e j  b l o g g e n !

Asså seriöst det är ju bara jobbigt och läsa och jag tycker inte att det är speciellt snyggt , men alla har sina egna åsikter , right ?


* Skolan börjar om typ en månad - Huuuur segt är inte det DIIISSS !

*  Loka afrika. - Asså usch! Först när man dricker den kanske den är helt okej , men eftersmaken är inte kul ska jag säga ;)
Höhö , ännu en google bild :

Vet inte vilken det var jag drack men bäst att hålla sig borta från alla ;)

LOTS OF LOVE HANNA :*

_____________________________________________________________________________________________

Vill du bli veckansblogg ? Klicka här för att anmäla dig :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback