SORTERINGSORTERINGSORTERING' :o

hejjhejj ,
ska sova nu efter en lång dag :D har ju sorterat i princip hela dan ^^ :D först sorterade jag
bokhyllan , så att nästan alla böcker ligger i två flyttkartonger, som bara väntar på att komma
upp på vinden ;) sen har jag börjat att sortera gaderoben , jag säger bara det , mitt rum look
like a bombnedslag ^^ xdd :D kan typ inte gå någonstans i rummet ;D heheh , lovisa är bäst
på att sortera alltså :)

FÖRE:                    EFTER:


HAHAAH , snacka om att jag inte hade sorterat böcker på ett tag, ni ser ju dehär !? ;DD xd <3


jaja , ska sova nu , så jag orkar sortera mer imon xdd
sköt om er,

KRAM LOVISA:*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: tack så mkt ^^,

2010-07-18 @ 04:43:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; åh, vad kul att du tycker det :D

2010-07-18 @ 14:31:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback