packar (:

Hejjhejj igen :D

nu i eftermiddag har jag packat för fullt inför All Star Week ! :)
Det är ett innebandyläger,
som jag ska åka till med Lisa ((: ojj, hade tänkt att blogga mer,
men pappa kom med pizzan nu :D så

ha're

KRAM LOVISA (KK'


den här är jag med och tävlar med i en FOTOTÄVLING med temat sommarkärlek ,
smultron växer på sommarn, och jag ÄLSKAR dem ! ;)
_____________________________________________________________________________________________

Vill du bli veckansblogg ? Klicka här för att anmäla dig :]

Kommentarer
Postat av: miRa -tildas största fan ,, <333

SV;* tack för bilden,

Sjukt fin var den!

lycka till!

2010-07-31 @ 23:08:30
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback