Lovisas extrablogg aktiverad ! :D

Tjosan bloggen ! :D

nu när jag kommit hem så tänkte jag starta min lilla extrablogg då
som sagt, --> LOVISAS EXTRABLOGG <--, där fick ni länken :D

nu ska ni inte tro att jag kommer överge hanvisamarp, nejj, jag
kommer fortfarande blogga här och så, men jag kommer ha
min extrablogg som en lite mer privat blogg, där jag kan skriva
och desgina lite hur jag vill :D min allra första kommentar kom
från hanna där det stod att hon kanske oxå kommer skaffa
en extrablogg, så vem vet, det kanske kommer bli ännu
mera nyheter här i fortsättningen ? ;)
men nu ska jag hoppa i poolen min , som förövrigt är 30 grader
right now, det är så himla hett här ! :O

have a nice day,

KRAM LOVISA:*


Kommentarer
Postat av: l o v e h v e r n e r s s o n ~

hej, nu är dom till veckans blogg uttagna,

kolla in om du är med !

/ ha det bra ikväll :}

2010-07-11 @ 19:40:38
URL: http://lovehvernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback