Lovisa är hemma from HETA KRETA ! :D

Hejjsan bloggen ! :D

jag kom hem i fredags , efter en lååång natt på flygplatsen i Chania :O
bussen som skulle skjutsa oss till flygplatsen skulle kommit 7 på kvällen,
vi skulle varit vid flygplatsen vid 8, flyget skulle flygit klockan 11 på kvällen
och vi skulle vara hemma klockan halv 2 på natten :) tror ni att det blev så eller !? :O
eftersom det naturligt vis skulle vara general strejk när vi skulle hem , så kom inte
bussen förän klockan 11 på kvällen, vi kom till flygplatsen klockan 12 ,
sedan kom inte flyget iväg förän klockan halv 5 , och vi var hemma klockan 8 ! ;OO
sedan åkte vi bil hem och kom hem klockan 10 på fredag förmiddan :O:thumbdown:

jaja , nu har jag klagat klart ! :D

när jag kom hem iaf så åt vi lite frukost , sen somnade jag i hängmattan imellan 11 och 4 ! :D
sprang en runda , badade och gick en sväng med fannie efter det ^^ :D

snart kommer ett till inlägg, stay in touch ! :D

KRAM LOVISA:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback