jag ska be er om en tjänst ! (a'

Hello cupcakes ! :)

jag har sådan tur ! :o kollade runt på bloggarna jag
premunerar på bloglovin', och såg då att LOVEHVERNERSSON 
hade startat en veckans blogg tävling, och sista anmälan
va ikväll ! :o kommenterade då direkt att jag gärna ville vara
med, två minuter senare får jag en kommentar att jag kom
med
! :D (tyvvär kom bara Lovisas extrablogg med , dock inte
Hanvisamarp :() hihih , så därför behöver jag så många röster som
möjligt, så rösta allihopa är ni snälla ! :)

--> LÄNKEN KOMMER HÄR <--

jag är nummer 11, kom ihåg det ;)

KRAM LOVISA:*


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: Ja det tycker jag faktiskt med , men hon är nog roligare i verkligheten än i bloggen tror jag :P



tyck gärna till om dagens diss och var med i tävlingar på min blogg

/Shoppaholly

2010-07-11 @ 22:18:10
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback