För ung för sommarjobb ?

Hej Hej , som sagt kanske jag är lite för ung för att ha ett rigtigt sommarjobb så istället fixade jag ett hos mamma och pappa , smart va ? ;)
Jag är cykel-tvättare , Haha inte världens roligaste jobb precis men huvudsaken är ju att man tjänar lite money.
Sen har jag kommit på en skit bra uppfining som gör jobbet mycket roligare men nu måste jag fortsätta jobba fast jag nog helst bara skulle vilja ligga kvar ihängmattan och fippla med datan xd

Och då slänger jag in en bild på en lyktstolpe och en inköpslista bara för att jag är så random :D


Haha , älskar att va fail!


FAIL , FAIL , FAIL  IS HANNA STYLE :D

Förlåt för ett konstigt inlägg!
Ha de redigt najs nu då medans coolingen här jobbar ihjäl sig.

LOTS OF LOVE HANNAA :*

btw , vetinte om designern kommer bli klar idag.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Kul att du gillade det :D

haha visst är det? :)

2010-07-18 @ 16:03:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Aida Olofsson

SVAR: Visst var dom. Många som tycker det ;D



Följ mig mer än gärna på bloglovin :)

2010-07-18 @ 16:44:50
URL: http://aidasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback