FL studios = bra ? :)

Lovisa har inte blivit mer seriös den tiden som
gått sedan senaste inlägget, men det kommer
ett hyffsat seriöst inlägg nu ;) jag råkade nämligen
se en film där någon trixade ihop låten melody of något ^^
det som var det intressanta var att de gjorde det
med hjälp av pianotangenterna , och eftersom jag
kan spela piano kom jag på att jag kan ju testa
att göra låtar , och fixa till dom där på det programmet !:D
så på ett annat youtube klipp såg jag att programmet
hette FL studios , så jag googlade fram ett gratis
demo , för att kolla hur bra det igentligen är ! :)
så nu håller jag på att installera det , vi fårse
om det är bra :D



KRAM LOVISAA :*

Kommentarer
Postat av: miRa -tildas största fan ,, <333

COOLT ! ^^ <3

Hoppas att du gör några låtar och så.. ;)<3



SV;* WOW.. hihihi (L)

2010-07-20 @ 12:05:51
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback