Nu lägger jag godiset på hyllan...

Ja, nu ska godiset och läsken bytas ut mot klementiner och vatten :(
är inte så glad i det själv men, jag måste faktiskt!
jag sitter bara vid datan hela dagarna,
också sitter nästan hela julmagen kvar :P
så nu ska jag byta ut data mot träning också :)
då blir jag både friskare, smalare och blir snabbare
(vilket är VÄLLDIGT bra när man spelar innebandy)

om ni har något bra tips på hur jag kan göra för att inte bli godissugen/stoppa godissug
så skulle jag bli jättetacksam om ni skrev det till mejj  :) <3


Kram Lovisa ♥

Maila oss gärna: [email protected]


Kommentarer
Postat av: MIRA<3

Vad gör du?? :)

2010-01-15 @ 13:20:59
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/
Postat av: Sabina Borenius- Bli Veckans Blogg och vinn priser sponsrade av hastfynd.se!

Känner likadant som dig, det börjar bli dags nu efter julen att byta ut godiset med något bättre och börja träna mer :P Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2010-01-19 @ 20:22:51
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback