LL (Lovisas Lista)

Saker jag VERKLIGEN INTE gillar

* Falska vänner...
Det händer ofta att "vänner" i vår klass är jättekompis med en , och snackar en massa skit om NÅGRA ,
sedan helt plötsligt, när de där NÅGRA accepterar och låter "vännerna" vara med dem, så börjar "vännerna"
kaxa upp sig mot en, och innan du vet ordet av, ska hon bli bästa vänn med en igen och snacka skit om NÅGRA! :O
jag är kompis med alla! <3

* Saker som är hemska...
Tex. krig, djurplågeri & sån skit. Jag vet att precis alla säger att dem hatar det, men jag menar det verkligen!
I andra världskriget klarade sig många judar, men även många dog! Mina släktingar från pappas sida var tyskar,
och judar. Jag börjar nästan gråta varje gång jag tänker på det. :'(

*När jag är ensam...
När jag är sjuk och är ensam! Det är läskigt och tråkigt, nu när jag är 12 så få ju inte mamma elr pappa vara
hemma , det är såå mysigt att bli omhändertagen (L)

*Tisdagar...
Den längsta dagen. Den tråkigaste dagen. Den sömnigaste dagen. Måndagen är jobbig, men Tisdagen är VÄRST!
Då får man ju göra något bra av den iaf, igenom att sitta och flumma med bla. Hanna ellr Lina. Men om man är på
 riktigt sömnhumör, så orkar man inte äns flumma! :o

pusspuss, ska bowla med scouterna ikväll , ska bli trevligt, fastän jag suger på bowling ;D


Kommentarer
Postat av: Alva

Fin blogg! :D

2010-01-28 @ 18:31:53
URL: http://aalvas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback