hhejhhej :)

Hejjsan :) <3

nnu sitter jag här och äter mat,
`SPAGETT MED KÖTTFÄRSÅS (Y) <3
sen ska jag åka skridskor med några kompisar,
sen på träning, och efter det LAN ! :D
hha , är lite udda som gllar lan (y)
blir enda tjejen detta lanet med ;D
men aja , det görinte så mke :)

idag i skolan såg vi en grymt bra film!
Den var inte hyper mordern eller så,
men den hade ett budskap som var väldig fint :')
SE DEN! :D
filmen heter... den store, på engelska,
hittar igenstans vad den heter på Engelska,
men om du är bra på engelska, kan du nog
luska ut vad filmen heter på engelsska ;D


Kommentarer
Postat av: MIRA <3

AA, filmen var sjuuuuuuukktt bra!! :)

Jätte bra "handling" också!

ÅÅÅh,, avis*

Spagghetti & köttfersås (L)(L)(L)<3<3<3

HAHA <3 :)

Vad gör du?



Kolla på "veckans fråga" på min blogg och kommentera <3 :)

Vad tycker ni att jag ska skriva om? :)

2010-01-22 @ 20:20:54
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/
Postat av: MIRA <3

SV: japp!<3

2010-01-23 @ 08:34:43
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback