Frukost (L)

Hejj alla sötisar (L)

nu har jag bestämt mig att jag ska börja skriva lite om
mina intressen istället för att bara skriva om dagen hit och dagen dit ;)
just nu sitter jag iallafall och tittar klart på I taket lyser stjärnorna som
jag började titta på igårkväll. fy vad den är ledsam alltså , men hur grymt
bra som helst! <3 Såg filmgalan för någon dag sedan, I taket lyser stjärnorna
fick ju hur mycket berömmelse som helst! ;O <3 Det förtjänar den! (L)
Älskar filmen, höll på att gråta ihjäl mej, både när jag läste boken och när jag
såg filmen :'( (L)<3 Den är så stark! Rekomenderas så jäla mycket ifall ni inte har
sett den ännu. (L)

Medan jag tittar äter jag frukost, eller snarare dricker frukost. Jag festade till det med
en smothi som frukost (Y) Idag blev innerhållet i smothin:
* Mjölk
* Kanel
* Oboypulver
hihi , Lovisa goes gottegris ;3

jaja, bloggar mer sen , då ska jag även få med en bild som jag tecknade för någon dag sedan :D §


hihi , hade redan börjat surpla på den innan jag tog kortet :3 <3


Kommentarer
Postat av: MIRA (L)

HAHA ;OO

Är det lollo som skrev inlägget? =)<333

XD

2010-02-02 @ 14:03:32
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback