lite om igår, lite om idag (;

hha, Hejj på er :) <3

jjag tänkte berätta lite om igår på kvällen :D
jag som ganska många andra svenskar kollade nog på melodifestivalen igår.
som vanligt tyckte jag inte att nån va speciellt bra ^^
hha, men det kanske ni tyckte? Isånna fall vem tyckte ni var bäst?

Men nu är det söndag :(
hha, jjag blir så deppig när jag tänker på att de är söndag för då har man en jobbig lång vecka framför sig med tidiga morgonar :(
men håll ut det är bara en vecka sen är det LOOOV !! :D <3
HAHA, det är min lilla tröst :)

men senare idag ska jag nog åka och köpa halstabletter.. :D har ni nått förslag på några goda som är bra för halsen? :) blir glad för tips :D <3

Nu kommer en liten bild på mejj från i fredags :D <3

 
men ni får ha de så bra iaf :D <3
nu sticker jjag å städar mitt stökiga rum :/






Kommentarer
Postat av: BUSUNGEN,,

SNÄÄÄLLLAAA!!?

RÖSTA PÅ MIG SOM " veckans blogg" hos: lillaajaag.blogg.se ;)

Jag är nr 2!<3 :)

Jag blir verkligen jätte glad om ni röstar på mig!! ;D

Ha en jätte, jätte bra dag // MIRA =)<33 :)

2010-02-07 @ 19:28:17
URL: http://miiraliindbrg.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Tack så mkt :)!

2010-02-07 @ 20:30:33
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback