Godnatt <3

Nu ska lilla Lovis sova :/
imorgon väntar en ny vecka, ny dag och ny klasskompis ;O
HAHA, vi har haft lite funderingar över han som ska börja imorgon :o
jaja , nu målar jag mina naglar, så att de är fina tills imon.. ;P
jag mår igentligen inte så bra, men mamma tror att bara för att jag orkar mer
än att ligga i sängen hela dan så är jag frisk :O
jag har ju varit sjuk hela helgen, om ni undrar ;)

men nu ska jag inte tråka ut er mer, men jag kan säga, eller ja skriva ;), att
jag ska ta lite kort på det jag har tecknat nu i helgen och lägga ut det imorgon,
vad sägs om det? :)

hehe, jag är sjuk, vad än mamma säger ;>




Kommentarer
Postat av: YOU'RE A STAR

Ta bort om du tycker det är spam hehe.....

Men nu är det såhär att jag har skapat en blogg som kallas You're a star. Det är en blogg för dig som vill bli artist, och skapa en sång och dans grupp med tjejer eller killar i samma ålder , som har samma intressen, Jag hoppas du vill vara en del av äventyret:)

Lycka till!

2010-02-08 @ 17:48:47
URL: http://youreastar.blogg.se/
Postat av: Anonym

skolan bara:D dd?<3

2010-02-08 @ 18:33:22
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback