Jag är något efter ;)

Jag har visst glömt bloggen lite nu under jul & nyår , men nu i veckan ska jag försöka hinna med att lägga in lite bilder på mina julklappar & nya kläder jag köpt på rean osv. ! :D
Haha , jag vet att det är över en vecka sen det var julafton , men who cares ? ;)
Om jag orkar ska jag nog lägga upp outfitarna (eller vad man säger ;)) från nyår & Julafton !
Men jag tog inga bra bilder på det dem dagarna så isånnafall måste jag ta på mig kläderna och ta sen bilder ! :o
Och jag är rätt lat av mig så vi får se hur det blir.


jag har inte hunnit ladda in bilder från kameran till datan än , så jag bjuder på en failad bild på ett halsband ;)
Haha !

pusssssssssss / hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback