december ! :))

Heeeeeeeeeeeej ! :D

Nu är det ju äntligen December !
Och jag har inte ens börjat på min önskelista , men när jag var mindre började jag typ strax efter sommarn.
Haha ,och då skrev jag typ 32 handskrivna sidor , fast egentligen var de bara kanske 3 sidor med saker jag verkligen ville ha men jag tyckte det var så roligt att skriva så jag skrev t.ex : blyerts pennor , tuchpennor , färgpennor , och andra pennor ;)
Men höjdpunkten var när den efterlängtade BR-katalogen kom och man fick se och önska sig alla coola pratande dockor & nallar m.m!

Och sen en vanlig decemberdag såg ut så här:
Väcktes varje morgon av att  pappa ropade att julkalendern på teven började , så en trött unge sprang bort till tvn för att inte missa början av det roliga programet.
Efter det öppnade man tuuusen kalendrar & mumsade i sig den sjukt goda chokladen från chokladkalendern.
Man får ju inte glömma att jag öppnade anventspaketen som hängde på en tygbit med broderade tomtar.
Man öppnade paketen och upptäckte sedan att det var dax att skynda sig till skolan.
December var min stressigaste månad på hela året , men endå älskade jag den !


skruttig kvalite ;)

pussssss / hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback