Lovisas dag ++ lite bilder :)

Hejjsan bloggen :D
förlåt att jag har varit så dålig på att blogga,
men det är det fina vädrets fel ! :O
man vill vara ute såååå mycket alltså ! :D:O:love:

idag har jag sorterat en massa papper och sånt, så mitt
 skrivbord är överfullt med en massa grejor ! :O
har även flyttat datorn tjugo centimeter :D
... eller ja, bytit plats på datorn och pennburkarna ;)

imorgon börjar den första RIKTIGA tyska lektionen,
jag valde det som tredje språk. ;)
ska äta hos mormor & morfar efter skolan,
och sedan blir det plugg !
jag ska läsa ut "10 små negerpojkar" tills på onsdag,
och har inte ens kommit till sidan 20 ! :O:(:S
är LITE stressad över detta, men jag måste verkligen
sova nu, uppdaterar imorgon, eller ska iallafall försöka!

KRAM LOVISA
 
tagen för någon vecka sedan :)

lilla jag & storebrorsan jesper, i high chaparall :)

köpte converse förrförra veckan, ÄLSKAR DOM ! :love:

SOMMAR (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback