"Tjjjjaaa!!" ;D

HAHA, vetni vad jag har upptäckt?
Jag säger "Tjjjjaaa" tyyp hela dagarna... Då är frågan vad alla tycker om denna ovana?
haha, om jag får vara ärlig är det nog bara jag som har lagt märke till det men de är bara bra ju ;)
iaf så filmade jag en massa flumm filmer innan.. och jag sa tyyp TJA hela tiden, Haha, det är rätt kul ^^


suddig bild, hahha, ni börjar nästan vänja er med suddiga bilder från min sida va? ;)

Men de kommer bättre bilder när min dator slutar lagga så att jag kan ta av mina kamera-bilder!





Kommentarer
Postat av: Emma

tack, lägg till mig på bloglovin så lägger jag till dig :)

2010-04-30 @ 15:46:26
URL: http://emmagallstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback