Söndagsbloggning av Lovisa:)

Hejjsan hoppsan :D

vill först tacka för alla kommentarer på det senaste inlägget, även om det var hannas inlägg ;)
Hiss eller Diss var rättså smart lilla hanna, om du nu läser detta ;DD <3
hihi, vad har jag gjort nu i helgen? HAHA, jo justdet ! Igår så tänkte jag åka in till stan
och köpa en födelsedagspresent till hanna, efter som hon blir tonåring på tisdag :D
men ingen ville, orkade eller hade tid att åka in... men helt plötsligt messade hanna
"hej, gördu?:D" jag svarade typ att jag inte gjorde så mycket, och ett naturligt "själv?"
hon svarade att hon va på väg till a6, men att elin hade glömt plånboken, så dom
var påväg hem igen för att hämta den. jag ser genast min chans och två sekunder senare
har hanna ett nytt mess från miig där jag undrar om jag kan följa med.:D
hanna säger att de kommer om 10 minuter, men jag hade inte hunnit duscha än efter träningen ! :O
så jag hoppar in i duschen, duschar, väljer kläder, lägger i lite pengar i plånboken, packar i mobil,
smink, plånbok & spegel i väskan och rusar iväg!

Jag köpte ett par byxor och en tunika, lägger upp bilder så snart jag tagit några, alltså om tio minuter max ;)

men ska fota nu, PUSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback