mask? larv? läslus!!? eller kanske inte ? ;D <3

Nyss kunde alla grannar se en mask / larv sitta i en stol utanför ett rött hus.

Folk undrade varför en SÅ stor mask / larv kunde äns existera.

- Jag tror att det var en lus, kanske en läslus! sa en av dem undrande grannarna.

- H*n satt där och LÄSTE! sa en annan.

Men plötsligt la masken/larven/läslusen ifrån sig den utlästa boken och slängde sig på gräset.
Och då fattade alla att det inte var nån mask eller larv och inte heller en läslus utan bara hanna som satt i en sovsäck och pluggade.


HAHAHHAHA, nejjnejj jag bara skojade, eller jag satt faktiskt ute och pluggade i en sovsäck och sedan kastade mig ut på gräsmattan.... okejj vet vad ni tänker:
- öh, ? va? varför skulle hon göra det? NÖÖÖRD !!
haha, men jag satt där och läste världens tråkigaste bok och så såg jag gräsmattan och ba:
WIIEE !! fast de gjorde ont ;D

har tyvärr ingen bild att bjuda på men ni får överleva :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback