HANNA FYLLDE ÅR IGÅR ... ! :O :D <3

... och jag glömde blogga om det :( <3
men present glömde jag inte, av mig fick hon ett presentkort, eller presentkort och presentkort...
såhär stod det iallafall:
____________________
|                                  |
|                                  |
|                                  |
|   GRATTIS HANNA       |
|   <3  13 ÅR !  <3         |
|                                  |
|                                  |
|                                  |
|___________________ |

sedan öppnade man kortet;;
___________________________
| Här får du en present av mig,  |
| men ändå inte.;) Du ska få gå |
| på stan/a6 med mig och välja  |
| något för runt 100kronor,        |
| så betalar JAG det ! :D grattis  |
| och kram, önskar LOVISA!:D   |
___________________________|

hihi, erkänn att jag är smart !? :D
fast jag ska nog göra ett snyggare presentkort,
höhö, jag skrev det på hannas rygg, så
att hon inte skulle få chansen att titta vad jag skrev ! ^^,

men nu ska jag städa, Valborg är det ju på fredag,
och hos mig tittar vi inte på någon brasa, utan här
har vi GRANNFEST ! :D och iår är det hos oss, det
var ett tag sedan faktiskt ^^,

PUJSSSSS & KRAM FRÅN LOVISA:*

SOMMAR(L)´
 
våren är här med alla sina vackra blommor... :love:


Kommentarer
Postat av: MIRA ;*

Åh, vad fina bilder!

Ska ni tävla med dem?+ :))(L)

KRAM // MIRAA

2010-04-28 @ 20:31:18
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback