Lollos lilla inlägg !!<33

Jag på bilden !!Tog nyss !!<33
Ville hämnas lite på Hannas bigga bild så jag tog en egen BIGG bild !! C:




Tjoosan !!
Sry att jag nt la in nått igår, hann nt.....
Gårdagen varre skolan t 14.50.
Sedan blev de lite läxor.....
Vid 5tiden kom Madde å  vi va tills Scouterna...
Då åkte jag, hon å Hannizz t Granarp å satte upp tält
(Vi övar inför paddelhajken nästa helg!*LÄNGTAR*)
Den hära dagen har varit rättså najjs !!
De va skola doeep... slutade vid 14.00, som Hannizz redan skrivit här under,
Gick sedan bort t mormor å morfar å åt där, Kussarna Simon å Hanna va däer så vi gick ner t skogen å kollade näer Simon körde i guppen på sin cykel................
Efter de blev man uppstjussad hem (LYX Å GÖTT!!) å gick in i huset, satte igång datan å satte mejj ner här !!
Blirnog lite läxor...... sen !!^^
Jahopp, ska nog sätta igång me läxorna iallafall
Annars kmmr dom nog inte vara klara tills torsdag !!C:
Så puuwws på folket !!!<33

//






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback