Lollos dag ! C:

Asså jag kan nt fatta detta,
va i kyrkan me mamma idag doep
å då gick de blivande konfermanderna fram å
en kille (Som va rätt snygg :$) spanadein mejj !
Å sedan efter när jag å mamma skulle hem trodde
två tanter att jag va me i konfagruppen, liksom
jag e  ju 12!! Inte 15 !! C:
När vi kom hem satte jag mejj lite vid datan,
va inne på facebook & bdb å loggade in på msn.
Mamma ropade på mejj att jag skulle tvätta klart fönsterna
så de gjorde jag.
Jag tvättade ju fönstrena igår me, jobbade av blusen
jag köpte igår (2h=200kr) å idag så gick jag i
33,3333333(osv.)kr bonus !!
Om jag inte skulle köpt blusen igår
så skulle jag alltså få 233,33333(osv)kr !:D
men då skulle de tatt 20timmar imorse
 att väjla kläder !!! :O
Jaja, nu ska jag inte tråka ut er mer
så puzzizar på er !! <33

Lollo !<3





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mira <3

Åhh, gud va fin blus Lollo :)

var köpte du den ??

<33

Älskar eran blpgg <33

Puss!!

2009-10-07 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback