Lollos "korta" samanfattning om Måndagen ! :)

Hejjsan,
 de va Lollo,,,, lite mellanrum
 mellan mina "små" inlägg men ändå !!! :DDDD
Iaf, i Måndags.... Har jag skrivit om Måndagen ?:O
Vene, men skriver lite kortfattat om de doep !!
Måndagen slutade vi 14.50,,,,,, tror jag !?!?
Iaf jag å Mira va då,,, gick hem tsm me Oskar å Ludvig
som skulle t deras mormor å morfar,,,,, lr vare farmor å farfar?
Näer vi kom hem skulle ju Oskar å Ludvig kolla på poolen så
då stod vi däer å pratade å de va nära att jag glömde f´å
tbaka sveamössan Ludvig lånat på vägen hem!^^
Näer vi kom hem så va vi vrålhungriga !!!
Näer mamma kom hem åt vi lite kycklingspett (MUMS!<33) me pasta från i helgen! :)
Fasst då varre potatisgratäng (Ytterligare MUMS!!!<33) ist föer pasta !:D
 Efter maten satt vi vid datan å va inne på bdb å hadde skojj ! ^^
Sedan gick vi ut, hade nothing att göra ute så vi gick en promenix upp mot lekplatsen (:$)
näer vi kom upp så klättrade vi runt lite oxå kom två asSÖÖTA katter,
 kritvita å långhåriga båda två tiiep tvillingar lr så, men en av dem
lekte hund å grävde hål å jagade svansen m.m.
å den andra hoppade upp (Har ingen aning om hur) i klätterstälningen
å gick efter oss !!<33
Gick vi högst upp vid rutshkanan hoppade hon efter åkte vi ner väntade hon tills
vu kom upp igen!!!
Hon (jag bestämde att hon var en hon) hoppade överallt så jag döpte henne till KingKong!!
Hennes tvillingsyrra hetr KangKing !!
Sedan näer vi skulle gå hem förföljde Kingkong oss !! :S
Blev lite problem me att komma in i huset igen utan att KingKong Följde efter oss,
men vi lyckades tillslut !!
Nu kom jag på att jag skulle skriva kortfattat om Måndagen !!
He He He.....:$
Jaja  nu har ni iaf lärt er att när jag bloggar så skriver jag en roman per inlägg !!

Titel: Måndagen med Mira
Författare: Lovisa

Kejj nu tar jag slutet av dagen kortfattat, jag LOVAR!!!
Och om jag skriver för mkt så får jag sudda !!
LOVAR!!
kejj efter att vi kommit in spelade vii bomb it 2 på spela.se
sedan skulle hon hem, å jag bytte om t scouterna !!
Däer paddlade vi å grillade pinnbröd (MUMS för tiiep 3:dje gången! :D), sedan åkte jag
hem å åt å tittade på TV.... ja efter de gick jag nog å la mejj !! :)
Puss på folket !!<33

♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

VARFÖR skriver ni så konstingt??? Man fattar ju knappt vad ni skriver!!!!!!!! Vf skriver ni ty näer och däer? Är ni gotländska eller???????

2009-09-25 @ 18:38:04
Postat av: Amme

söt du ee på bilden

2009-10-01 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback