Ville bara tacka.....MI!!<33

Hejjsan, Lollo här!<3
Innan jag börjar skriva om dan så vill jag
bara tacka Mira Lindberg som publiserade vår blogg på hennes bdb å kommenterade på såå många bilder,,,
(Svar på en komentar: Jag köpte blusen i Butiken i Tenhult:D)
Idag så slutade vi tidigt, JIPPIE!!<33
Bestämmde att va me Lina å vi satt vid datan å spelade WII!! :DD
När hon åkte hem så fick jag sjuts t dansen av Jesper på moppen!!
Asså jag tkr de e så himla kul att bli sjutsad på en moppe, asså!
Jag längtar såååååå mkt tlls jag får en själv!!:jj
Vi fortsatte på dansen t mixet av "Billy Jean" och "Beat it" me Michael Jackson å
började på en glad låt, oxå me Jackson!!:DDD
Nu kom jag hem, pappa sjutsade hem mej :/
å Jaaa..... sen åt jag en apelsin (MUMS) som va heeeelt PERFECT!!<33^^
Nu ee jag helt seg, men måste äta kvällsmat å öva glosor!:/P
Jaja, ni har de säkert roligare!!

Er Lollo!<3 :))

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mi

ååå, Tack lollo <3

fin duu äär <3

2009-10-10 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback