Lollo here :jj <33

Hejjsan !! <33
Som Hanniz skrev tidigare va de disco i fredags på KFUM!!<33
Hade fett nice me Hanniz å Lisen (en i klassen).
Vi dansade, träffade nårra killar å hade bara så himla kul asså !!
Lördagen å söndagen varre scouthajk me bara vår patrull (Hannizz, Addie, Fannie, Issa, Greta å Fille :D)
  , de skulle vara en paddelhajk så att vi tieep skulle paddla t en ö å tälta där,
men de blåste för mkt så vi sov vid sjön å paddlade bara lite.
Hehe,,, va på "LITE" flummhumör då !!
Jag åt lite godis å sen gjorde flummet resten !! xD
I måndags..... va gjorde jag då?? *Tänker så att de knakar*
Tieep inget viktigt,, va trött efter hajken (sov knappt nått då!!)
I Tisdags.... Vet inte heller va jag gjorde då ...?
Igår va jag me Hanniz å chattade me Crisse tieep hela tiden,
på eftermiddan gick vi ner t Crisse å Micki å va där en stund...
Sedan på kvällen vare dans !!<33
Flummade lite som vanligt dåe !! xD
Man måste de när Linnea å Elsa är där,
de är så sjukt roliga !! ^^
Vill ni veta va jag gjorde idag ?;o
Klart ni vill !! :jj
Iaf, hade skoljogg idag, vet ni va jag fick ??
GULD!!!
Sprang ca. 1mil på en timme !!!:OOOO
E sååååååå stolt !! :))))
Efter de frös jag typ ihjäl, men som tur va så sjustade pappa hem mejj (En liten tradision att han kollar på! )
Sedan kom jag hem, dushade å åt lite grann, efter de satte jag mejj å kollade på
Systrar i jeans (The sisterhood of the traveling jeans), den va ju skitbra !!<3
Sedan kommer vi till nuet.... Jag ska städa= BORING!!!
Orkar verkligen inte, men jaja !! :P
Pussisar på er ! <33

Lilla osminkade jag ! ^^

Bandet t KFUMdiscot (Fungerar som ett Lisebergsband) !! C:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: mira <3

Gud jag ville juh också gå på Discot <33

Hade ni kul? :))

GUD VAD BRA OCH FIN ERAN BLOGG ÄR <33

önska jag också kunde ha en blogg :))

Ska fråga om jag får ha en... :))

men då måste du lära mig om bloggen o såå... (LL

:DD

Jätte fin blogg (yy

Sjukliga kramar fr Mira <3

2009-10-07 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback