Hejjsan, Lollo här!<33

Hejjsan !<3
Jag börjar bli bättre å bättre me att lägga ut nått varje dag nu !! ^^
Idag så ska jag städa klart mitt rum, städa i TVrummet å i lilltoan där nere....
men nu sitter jag ju vid datan som vanligt (NÖRD=JAG)
å äter frukost !! <33
Jag ÄLSKAR verkligen att göra hemmagjort "Musli" på helgerna!<3
Man tar helt enkelt en av varje frukt man har hemma och hackar ner dem i småbitar
(Inte för små)
å sedan så lägger man dem i en djup tallrik tillsammans
med russin (frivilligt) å häller i lite mjölk !!
KLART!!
Såå himla gott !
Idag blev de banan, päron å russin ! Mmmmums ! :DD



Sedan så vill jag bara säga en  till sak som hände igår!!
hehe.....:jjj
Jo Hanniz hade lagt ut 2 FULA bilder på MEJ
på hennes bdb!
(Jag) Ta bort bilden!!
(Hanniz) Nej!
(Jag) Jag gillar verkligen inte ditt bildval just nu!
(Hanniz) Jag l-skar de!<3

Nu ficck jag DAMP!
(Jag) PRUTT PÅ DEJJ DIN DUMMA HANNIS PANNIS!!
JAG SKA GÖRA PANNKAKA AV DEJJ Å SEDAN ÄTA UPP DEJJ!!
UTAN SYLT!! >:(p

Då blev Hannis flummig.....
jag me föresten....
THE END!!

TADA!!! :D

Nu ska jag äta klart min frukost å sedan städa klart mitt rum
(Ska ju fira farfar idag 25pers lr nått sånt :O ;D)

Kram Lollo !
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback