Ge mejj ett L O L L O ! <3 Va blir de ? LOLLO!<3

Hejjsan!:DD
De va ett tag sedan,jag vet, men, men....:$
Hanna har ju lagt in lite iaf! :))
Som ni ser har bloggen ändrats lite sen sist, å de är MIN förtjänst! *STOLT*
Hanna skickade två bilder på henne t mejj å jag valde ut två bilder på mejj
sedan satt jag å klippte å klistrade på bla. paint....
Sedan lite URL å HTML koder,,å VIPPS så hade vi en fin bakrund ! :DD
Ett litet tips är designa din blogg ( Finns på framsidan t blogg.se) som
är en sida me lite HTMLkoder för ens blogg! :))

Hah, bilden, i vintras! <3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: mira

Åååh, så fin eran blogg har blivit (L)

avis

2009-10-30 @ 09:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback